Informații de interes public

Solicitare informatii, Legislatie, Informatii de Interes public

- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare - Hotarare nr. 123 din 7 februarie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public -Legea nr.109/2007
  • Numele si Prenumele persoanei responsabile pentru Legea nr.544/2001
  • Trandafir Ionela          tel:0248 248 109
-Formular pentru solicitare de informatii de interes public in baza Legii Nr.544/2001
  • Modalitati de contestare a deciziei pentru reclamatie administrativa (refuz sau netrimitere in termen legal) :
-Formular Reclamatie administrativa in cazul unui raspuns negativ
-Formular Reclamatie administrativa in cazul in care nu s-au primit informatiile solicitate

        Persoana care se considera vatamata in drepturile sale poate depune reclamatie administrativa prevazuta in termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta a refuzului explicit sau tacit al angajatilor din cadrul autoritatii sau institutiei publice.

        Solicitantul care dupa primirea raspunsului la reclamatia administrativa, se considera in continuare lezat in drepturile sale prevazute de lege, poate face plangere la sectia de contencios administrativ a tribunalului, in termen de 30 de zile de la expirarea termenelor prevazute de Legea nr. 544/2001, cu modificarile si completarile ulterioare.

-Lista cu documente produse sau gestionate de unitate si Lista informatii exceptate

Raport anual de publicare a legii 544/2001

Raport de evaluare a implementării Legii nr 544 în anul 2024
Raport de evaluare a implementării Legii nr 544 în anul 2023
Raport de evaluare a implementării Legii nr 544 în anul 2022
Raport de evaluare a implementării Legii nr 544 în anul 2021

BULETIN INFORMATIV

a) actele normative care reglementează organizarea și
funcționarea autorității sau instituției publice
Legislație spital
b) structura organizatorică, atribuțiile departamentelor
autorității sau instituției publice
REGULAMENT DE ORGANIZAREȘI FUNCȚIONARE

ORGANIGRAMĂ

c) numele și prenumele persoanelor din conducerea
autorității sau instituției publice și ale funcționarului
responsabil cu difuzarea informațiilor publice
CONDUCERE

INFORMAȚII DE INTERESPUBLIC

d) coordonatele de contact ale autorității sau instituției
publice
CONTACT
e) audiențeCONDUCERE (PROGRAMPENTRU AUDIENȚE)
f) sursele financiare, bugetul și bilanțul contabilBuget din toate sursele de venit

Bilanțuri contabile

g) programele și strategiile proprii-
h) lista cuprinzând documentele de interes publicLista documentelor de interespublic
i) lista cuprinzând categoriile de documente produse
și/sau gestionate, potrivit legii
Lista documentelor produse și/saugestionate la nivelul spitalului
j) modalitățile de contestare a deciziei autorității sau
instituției publice în situația în care persoana se
consideră vătămată în privința dreptului de acces la
informațiile de interes public
Modalități de contestare a deciziei

Buget din toate sursele de venit

Buget 2024
Buget 2023

Transparenta veniturilor salariale 2024

Martie 2024
Septembrie 2024

Transparenta veniturilor salariale 2023

Martie 2023
Septembrie 2023

Situatia platilor

Executie bugetara 2024
Executie bugetara 2023
Bilanț 2024
Bilanț 2023

Programul anual al achizițiilor publice

Programul achizițiilor publice 2024

Contracte achizitii publice cu valoare de peste 5000 EURO

2022
2023
2024

Documente privind executia contractelor

2024
Chestionar satisfactie pacienti

Declarații avere

Declarații avere

Declarații interese

Declarații interese

Purtătorul de cuvânt al Spitalului de Psihiatrie "Sf. Maria" Vedea: Jr. Alexe Rafael-Marian

 

Date de contact:      tel. 0740222606

                                e-mail  dpo@spitalvedea.ro

Reglementarea accesului mass-media în spital
Formular acreditare mass-media

Rata infectiilor/prevalentei/incidentei infectiilor asociate asistentei medicale

2023
2024
2025

FONDURI ALOCATE DIN BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI PENTRU ACTIVITĂȚI DE PREVENIRE ȘI LIMITARE A INFECȚIILOR ASOCIATE ASISȚENTEI MEDICALE

NR.CRTDENUMIRE ACTIVITATEFONDURI ALOCATE (LEI)                   2018
1.TESTE SCREENING PACIENȚI2.130
2.TESTE DE AUTOCONTROL1.465
3.DEZINFECTANȚI44,719
TOTAL48.314

FONDURI ALOCATE DIN BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI PENTRU ACTIVITĂȚI DE PREVENIRE ȘI LIMITARE A INFECȚIILOR ASOCIATE ASISȚENTEI MEDICALE

NR.CRTDENUMIRE ACTIVITATEFONDURI ALOCATE (LEI)                   2019
1.TESTE SCREENING PACIENȚI
2.TESTE DE AUTOCONTROL1460
3.DEZINFECTANȚI80099
TOTAL81559

FONDURI ALOCATE DIN BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI PENTRU ACTIVITĂȚI DE PREVENIRE ȘI LIMITARE A INFECȚIILOR ASOCIATE ASISȚENTEI MEDICALE

NR.CRTDENUMIRE ACTIVITATEFONDURI ALOCATE (LEI)                  2020
1.TESTE SCREENING PACIENȚI
2.TESTE DE AUTOCONTROL1460
3.DEZINFECTANȚI81262
TOTAL82722
Spitalul de Psihiatrie ,,Sf. Maria" Vedea colecteaza medicamentele provenite de la populatie (medicamente expirate si/sau neutilizate, reziduuri de medicamente sau recipiente deteriorate, medicamente retrase de pe piata etc.).

Locatie: Pavilionul II, str. Principala, nr.1
In fiecare zi de Marti
Interval orar: 10:00 - 11:00
Telefon de contact 0248/248 109

- Colectarea se face in conformitate cu prevederile Legii nr. 269/2003 pentru modificarea si completarea Legii 95/2006, privind reforma in domeniul sanatatii si a instructiunii MS nr. 6226 din 04.04.2024, privind modalitatea de gestionare a deseurilor provenite de la populatie.

Modalități de primire a raportărilor interne

În vederea protejării confidențialității identității avertizorului în interes public și a oricărei părți terțe menționate în raportare și împiedicării accesului la raportare al personalului neautorizat, se stabilesc următoarele modalități de primire a raportărilor privind încălcări ale legii:

  1. a) Raportările în scris în format electronic se pot transmite la adresa de poștă electronică dedicată: avertizareintegritatespitalvedea@yahoo.com.
  2. b) Raportările în scris pe suport de hârtie, în plic închis sunt adresate (prin înmânare sau prin intermeriul serviciilor de poștă/corespondență) direct persoanei desemnate, respectiv dnei. cons. jur. Trandafir Ionela, ce își desfășoară activitatea în cadrul Compartimentului juridic, str. Principală, nr. 165, loc. Vedea, com. Vedea
  3. c) Raportările prin întâlnire față în față cu persoana desemnată, la solicitarea avertizorului de interes public.
Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu
Informare actualizare obiect de activitate conform CAEN REV.3

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH